أين وكيل العروووووس ؟؟

بواسطة Unknown بتاريخ الثلاثاء، 10 سبتمبر 2013 | 11:11 ص

ِ





أين وكيل العروووووس ؟؟




المأذون : أين وكيل العروس ؟؟

الاب : خالها اهو ياشيخنا

هو : ايه ده اشمعنا خالك ؟؟

هى : و انت مالك

هو : ايه ده في واحدة تقول لجوزها وانت مالك ويوم فرحهم كمان

هى : يوم فرحنا اه لكن جوزى دي لسه يا امووووور

هو : دلوقت ابقي جوزك و هوريكى

هى : هاهاهاهاها ولا تقدر تعمل حاجة

هو : هنشوف و بعدين انا مش بحب الكلام بحب الفعل

المأذون : يالا يا بنتى قولي ورايا

هى : ينفع تبدا بيه ياشيخنا ؟؟

الماذون : لا مانع يالا يا ابنى قول ورايا

هو : اقول ايه ؟؟

هى : (ضربته فى رجليه)

هو : اااااااااااااه ايوه اتفضل ياشيخنا

المأذون : (بعد ما خلص) هل تقبل ...... زوجة لك

هو : احم احم لازم يعنى

هى : ضربته تاني بس جامد

هو : ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه اه طبعا طبعا اقبل ونص

المأذون : هل تقبلين ........ زوجا لكي

هى : اممممممممم ينفع افكر شويه !! دا جواز برضوا

هو : وحياة امك

هى : اهدا يامعلم عشان امى قاعدة

هو : طب انتى بسلامتك عايزة تفكرى فإيه ؟؟؟

هى : الصراحة انا خايفة منك

هو : (مصدوم) منى انا طب ليه ؟؟؟؟؟؟؟

هى : اصلك قولتى انك هتورينى بعد ما نتجوز

هو : بهزر معاكى ياهبلة

هى : (منشكحة) بجد

هو : بجد هو انا اقدر ازعلك برضوا يابقرة و كمان يوم فرحنا

هى : بقرة ما هو واضح ياجاموسة

هو : بتشتمي تانى طيييب اما وريتك

هى : طب مش متجوزاك بقي

ابوها : خلاص يا شيخنا هى مش عايزة تتجوز

هو : ايوه خلاص

هى : ايوه يالا مع السلامة

هو : انتى هبلة ولا ايه يابت انتى وعيالي مين يربيهم

هى : امهم طبعا

هو : ما هو انتى امهم

هى : ازاى يخربيتك هتفضحنا هو احنا عندنا عيال

هو : هو انا مقولتلكيش ؟؟

هى : لا مقولتليش ياخفة

هو : فالصبحية هبقي اقولك يالا بقى قولي اه

هى : اها

هو : لا قولي للشيخ موافقة

هى : طيب ياسيدنا انا فكرت

الماذون : وقررتي ايه يابنيتى

هى : اشطة ياشيخنا ميضرش اتجوزه برضوا اهو حلو وضل راجل ولا رجًل كنبه

هو : رجًل كنبه ليلتك سودا

هى : خلاص ياشيخنا انا رجعت فكلامى

الماذون : لايجوز ياابنتى لقد تم عقد القران جوزا" مبارك

هو : ههههههههههه ليلتك عسل ياحبيبي

هى : ليلتك شبه وشك هتنام ع الكنبة

هو : احم احم احم هنشوف ياجمييييييييييييل

0 التعليقات:

إرسال تعليق